DDB i Universal McCann dla PKO BP

DDB i Universal McCann wygrały przetarg na obsługę reklamowo-mediową PKO BP. Dla banku nadal będzie też pracować Testardo Gram.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

DDB przez najbliższe dwa lata będzie wiodącą agencją reklamową PKO BP. Firma będzie przygotowywać dla banku kampanie ATL i BTL, odpowiadając za opracowanie strategii komunikacji i projektów kreatywnych oraz nadzór nad produkcją materiałów reklamowych.

PKO BP już pod koniec września br. przedłużył o dwa lata współpracę z Testardo Gram (więcej na ten temat). Firma – obsługująca reklamowo bank przez ostatnie dwa lata – przejęła funkcję agencji wspomagającej.

Z kolei przetarg na obsługę PKO BP w zakresie planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych oraz działań o charakterze wizerunkowym i informacyjnym wygrał Universal McCann. Firma będzie pracować dla banku od początku 2011 roku. Umowę podpisano na 12 miesięcy. Do końca bieżącego roku obsługą mediową PKO BP zajmuje się Zenith Optimedia Group. Przypomnijmy, że PKO BP prowadzi obecnie przetargi, w których wybiera interaktywny dom mediowy (więcej) i agencję interaktywną (więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"