DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa

Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na współpracę z marką Durex (Reckitt), kojarzoną głównie z prezerwatywami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa

Agencja DDB Warszawa będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację lokalną oraz adaptacje materiałów globalnych do największych kampanii Durex.

Agencja współpracuje z marką już od ponad roku, przez ten czas przygotowała szereg kampanii i projektów strategicznych i komunikacyjnych.

W ubiegłym roku przygotowała m.in. akcję  „Głośni w łóżku”, która w przewrotny sposób zwracała uwagę na rolę rozmowy w związku.

W projekt  zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid).

Kampania wzbudziła kontrowersje, emisji spotu z parą mężczyzn odmówiła TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"