Trzy nowe osoby w agencji DDOB. Awansowali Piotrowska i Brodowski

Do zespołu agencji influencer marketingowej DDOB dołączyły Magdalena Mazurkiewicz, Klaudia Paszczyk i Zuzanna Karczewska. Natomiast wyższe stanowiska objęli Agnieszka Piotrowska i Adam Brodowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Trzy nowe osoby w agencji DDOB. Awansowali Piotrowska i Brodowski

Magdalena Mazurkiewicz objęła w agencji DDOB funkcję team leaderki zespołu strategii. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Kool Things, Gameset, Ogilvy, Syzygy, Nairobia i Heureka (obecnie to VMLY&R Poland). Z branżą jest związana od ponad 15 lat, ma w dorobku projekty m.in. dla takich marek i firm jak Danone, Ferrero, Nivea, Philips, BP, Link4, Whirlpool, Johnson & Johnson, Kompania Piwowarska i L’Oréal Paris.

Klaudia Paszczyk w DDOB dołączyła do zespołu strategii. Odpowiada za research twórców. Zuzanna Karczewska jako stażystka w dziale realizacji współpracuje z project managerkami przy realizacji kampanii influencerskich.

Z kolei Agnieszka Piotrowska awansowała w DDOB na stanowisko senior project managerki. Z agencją jest związana od trzech lat. Adam Brodowski jako senior new business manager odpowiada zaś za rozwijanie relacji z kluczowymi klientami, ale także pozyskiwanie nowych strategicznych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje