„Deadpool & Wolverine” przekracza próg milionowej widowni

Najnowsza produkcja Marvel Studios „Deadpool & Wolverine” w ciągu niespełna dwóch tygodni przyciągnęła przed ekrany kin w Polsce ponad milion widzów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Deadpool & Wolverine” przekracza próg milionowej widowni
Kadr z filmu „Deadpool & Wolverine” 

„Deadpool & Wolverine” to już drugi film studia należącego do The Walt Disney Company, który podbił rodzimy box office tego lata, notując ponad milion widzów w ciągu pierwszych dwóch tygodni wyświetlania. W czerwcu firma wprowadziła na rynek produkcję studia Disney i Pixar „W głowie się nie mieści 2", którą obejrzało dotychczas w polskich kinach blisko 2 miliony 300 tysięcy widzów.

Wakacyjny blockbuster od Marvela w weekend otwarcia zanotował niego gorsze wyniki niż „Diuna. Część druga” konkurencyjnego Warner Bros. Discovery (340 tys vs. 387 tys.).

„Deadpool & Wolverine” – twórcy, obsada

Film „Deadpool & Wolverine” z Ryanem Reynoldsem i Hugh Jackmanem w rolach kultowych superbohaterów trafił na ekrany polskich kin 26 lipca. Produkcję wyreżyserował Shawn Levy. Scenariusz do filmu Deadpool & Wolverine napisali Ryan Reynolds, Rhett Reese, Paul Wernick, Zeb Wells i Shawn Levy. Producentami filmu są Kevin Feige, Ryan Reynolds, Shawn Levy i Lauren Shuler Donner.

Rolę producentów wykonawczych pełnią Louis D'Esposito, Wendy Jacobson, George Dewey, Mary McLaglen, Josh McLaglen, Rhett Reese, Paul Wernick i Simon Kinberg. W filmie wystąpili Ryan Reynolds, Hugh Jackman, Emma Corrin, Morena Baccarin, Rob Delaney, Leslie Uggams, Karan Soni i Matthew Macfadyen.

Naszą recenzję filmu „Deadpool & Wolverine” możecie przeczytać tutaj. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały