Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Decathlon. W finale pokonała agencję BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń

Do zadań wybranej agencji należy opracowanie nowego pozycjonowania Decathlonu, przygotowanie i kompleksową realizację idei kreatywnej. Przestrzeń będzie również nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej nowego klienta.

- Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają - komentuje Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.

Autorami koncepcji kreatywnej dla marki Decathlon są Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski, team kreatywny.

Jak ustalił portal Wirtulanemedia.pl, przetarg trwał od grudnia, zaproszono do niego cztery agencje. W finale obok Przestrzeni znalazła się agencja BBDO.

Ostatnio Decathlon realizował działania reklamowe pod hasłem "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Kolejny wygrany przetarg Przestrzeni

Decathlon to kolejny klient w portfolio agencji. Pod koniec roku Przestrzeń pozyskała regionalny projekt dla Lay’s MAXX, projekt dla piwa craft z portfolio Grupy Żywiec, a także digitalową obsługę trzech marek z portfolio Johnson&Johnson: o.b., Nicorette i Listerine.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję