DEMO dla marki Pandicao

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa napoju czekoladowego Pandicao, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowanie świadomości istnienia marki oraz zwiększenie sprzedaży.

Kampania - prowadzona pod hasłem "Rośnij z Pandicao" - jest adresowana do matek oraz dzieci. Skierowany do nich przekaz reklamowy podkreśla racjonalne argumenty przemawiające za zakupem napoju Pandicao, jakimi są zawartość w nim wapnia oraz witamin. Reklama odwołuje się także do emocji - pokazując dziecięce marzenia, by dorosnąć.

Bardzo trudno znaleźć chłopca, który nie lubi bawić się np. w kierowanie samochodu. Marzenia o nieskazitelnie białej ślubnej sukni i księciu z bajki to z kolei ulubione zajęcie praktycznie wszystkich dziewczynek. Reklama Pandicao pokazuje te dziecięce aspiracje, by stać się dorosłym i podpowiada mamom sposób, w jaki mogą pomóc w ich realizacji.

Z filmu reklamowego mamy dowiadują się, że dzięki zawartości wapnia i witamin, Pandicao pomaga ich dzieciom rosnąć i zdrowo się rozwijać. Daje im także siłę i energię do realizowania swoich najskrytszych marzeń. Nie bez znaczenia jest także pyszny smak napoju, który w spocie reklamowym ilustruje uśmiech dzieci pijących Pandicao. Kampania Pandicao obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN) i potrwa do końca roku. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy Starcom.

Strategia i kreacja kampanii to dzieło DEMO Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"