Demo Effective Launching przygotuje kampanię WD-40

Agencja Demo przygotuje kampanię WD-40 - preparatu do smarowania, czyszczenia i ochrony powierzchni i mechanizmów metalowych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie służyć wprowadzeniu na rynek opakowania z nowym, unikalnym dozownikiem i przypomnieniu najważniejszych zastosowań preparatu. Klientem jest amerykańska firma Amtra Ltd., jeden z największych dystrybutorów chemii i kosmetyków samochodowych w kraju. DEMO wygrało budżet WD-40 w drodze przetargu. Kampania będzie obecna na nośnikach outdoorowych, których zakupem zajmuje się Klient.

Kampania ruszy w kwietniu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji