Dentsu: 23-proc. wzrost zysku w II kw.

W II kwartale bieżącego roku zysk netto firmy Dentsu zwiększył sięo 23 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, dopoziomu 1,9 miliarda jenów (12 mln funtów).

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednak o 17,2 proc. do 381 miliardów jenów, zmniejszył się w tymsamym czasie przychód największej japońskiej firmy reklamowej.

Przychód Dentsu z reklam telewizyjnych spadł o 15,6 proc., zreklam w pasie codziennej o 26 proc., w czasopismach o 32,4 proc.,w radiu o 13 proc., a z reklam na nośnikach outdoor o blisko 10proc.

W samej Japonii całkowity przychód firmy zmniejszył się o 16proc. (do 359 mld jenów), a na rynkach zagranicznych o 39 proc. (do24 mld jenów).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?