Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG

Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat Polska, iProspect i Isobar) kupiła firmę Klip Desk zajmującą się oprogramowaniem umożliwiającym właścicielom praw do transmisji sportowych mierzyć i monetyzować ich zawartość.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG

Po sfinalizowaniu transakcji Klip Desk zostanie częścią MKTG - jednostki Dentsu zajmującej się marketingiem i sponsoringiem sportowym. Zmieni nazwę na Klip Desk Linked by MKTG.

Zakup Klip Desk ma wzmocnić pozycję Dentsu w zakresie marketingu i sponsoringu sportowego. Zapowiedziano rozszerzenie jej działalności na rynki globalne, począwszy od Azji.

Dwie kluczowe usługi oferowane przez Klip Desk to Klip Studio, które zajmuje się automatyzacją dostarczania i komercjalizacji treści sportowych, oraz Klip Logic - narzędzie śledzące wartość i wpływ sponsoringu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały