Dentsu X ma nowego klienta farmaceutycznego

Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg polskiego producenta farmaceutycznego Synoptis Pharma. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego produktu w portfolio firmy – Paramig Fast i Paramig Fast Junior.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu X ma nowego klienta farmaceutycznego

Działania agencji obejmą kanały komunikacji offline, w tym w telewizji oraz w digitalu. 

- Przygotowana przez zespół dentsu X oferta przewyższała założenia z briefu. Otrzymaliśmy bardzo dobrą analizę rynku, konkurencji i strategii. Widzimy ponadprzeciętną znajomość rynku OTC, w tym segmentu leków przeciwbólowych, bardzo atrakcyjną egzekucję mediową i ogromne zaangażowanie zespołu. Dlatego bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z tak doświadczonym i skutecznym zespołem – komentuje Natalia Popławska-Misz, starszy kierownik produktów z Synoptis Pharma. 

Umowa ma charakter długofalowy.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?