Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek opakowań dla marki kosmetyków Dermika (Cederroth Polska). Efekty współpracy można już oglądać na półkach drogerii. Agencja została wybrana w przetargu.

km
km
Udostępnij artykuł:
Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design było oddanie poprzez design pierwotnego ducha marki Dermika (eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej), a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.

grafika
grafika
grafika

 

Osią projektu stała się litera "D", która przybiera różne formy, jest ozdobą, a jednocześnie ma budować unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce.

grafika
grafika
grafika

Jak dotąd nowa architektura została przełożona na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie są wprowadzane na rynek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu