692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam

Nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oglądało średnio 692 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,52 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam
Małgorzata Socha i Jakub Sasak w „Przyjaciółkach 17”; fot. Polsat

Premierowe odcinki nowego serialu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 17.40, w okresie od 7 marca do 11 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 692 tys. osób, co przełożyło się na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 838 tys. oglądających.

grafika

Polsat w paśmie nadawania polskiej odsłony „Design Dream” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Ojca Mateusza” i teleturniej „Jaka to melodia?”, osiągała 10,34 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Panorama”, „Pogoda” i „Boso przez świat”; 6,75 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Równi sobie”; 3,99 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” wyniosły 6,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-wyspa-milosci-3-sezon-ogladalnosc-polsat-konkurencja,7170208932063361a ##

O czym program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kabaret-na-zywo-klinika-skeczow-meczacych-polsat-kiedy-emisja,7170371582903937a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe