Diageo szuka agencji do obsługi internetowej w Europie

Koncern alkoholowy Diageo, do którego należą m.in. takie marki jak Smirnoff i Baileys wybiera agencję interaktywną do obsługi w całej Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zwycięska agencja zajmie się m.in. strategię e-commerce dla marketera. Marco Preda, dyrektor działu e-commerce w Diageo Europe potwierdził, że firma jest w trakcie przetargu na wybór agencji interaktywnej, która ma wspierać marketera w usprawnieniu i dostosowaniu treści internetowych oraz kanałów e-commerce do polepszenia kontaktu z konsumentami.

Przypomnijmy, że w maju Diageo rozpoczął procedury przetargowe związane z wyborem agencji reklamowej po tym, jak zakończył 15-letnią współpracę z BBH.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana