Diana Barczyk account managerem w ContentHouse

Do zespołu agencji content marketingowej ContentHouse dołącza Diana Barczyk. Obejmuje stanowisko account managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Diana Barczyk account managerem w ContentHouse
Diana Barczyk

Barczyk ma zadbać o rozwój działu client service oraz obsługę nowych klientów.  

Specjalizuje się w obszarach takich jak home & living oraz motoryzacja. Wcześniej zawodowo związana była z inną krakowską agencją, Semahead, gdzie przez ponad dwa lata również pełniła funkcję account managera.  Do tej pory swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach i agencjach zajmujących się automatyzacją marketingu czy działaniami performance.

Barczyk jest absolwentką Wydziału Filozofii Akademii Ignatianum w Krakowie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator