Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Digital for Life Science” ruszyła nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i poprawić jakość życia ludzi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową
fot.mat.pras.

Celem kampanii jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami, dlatego do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer.Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube publikacje w portalach branżowych oraz działania w social mediach.

Hasło kampanii „Digital for Life Science” i przygotowane kreacje podkreślają, że technologie cyfrowe wykorzystywane są do tworzenia innowacyjnych rozwiązań IT w najważniejszych obszarach działalności firmy Bayer, które mają realny wpływ na poprawę życia ludzi na całym świecie. Kluczowymi klientami Bayer, korzystającymi z rozwiązań zaprojektowanych przez team Digital Hub Warsaw są m.in. lekarze, farmaceuci i rolnicy całego świata.

- Ta kampania ma pokazać innowacyjność i profesjonalizm, które są obecne w każdym naszym działaniu. Ale to nie wszystko. Chcemy podkreślić także, że DHub Warsaw to nowoczesna struktura, zatrudniająca największych ekspertów z różnych obszarów. Dzięki naszym danym, zaawansowanej technologii  i wykwalifikowanej kadrze, mamy unikalną możliwość, aby skutecznie tworzyć rozwiązania, które pomagają rozwiązywać realne wyzwania z jakimi mierzy się obecnie współczesny świat - mówi Bogusław Tobiasz, head of Digital Hub Warsaw

Za kreacje, produkcję kampanii oraz zakup i planowanie mediów odpowiadała agencja Cape Morris.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"