Direct Publishing Group dla Bayera

Wydawnictwo Direct Publishing Group stworzyło na potrzeby firmy Bayer wortal dla diabetyków HipHipHurra.

km
km
Udostępnij artykuł:

http://hiphiphurra.pl edukuje młodych pacjentów oraz ich najbliższych, dostarczając treści, których bezpośrednim celem jest ułatwienie im codziennego życia z cukrzycą.

Konstrukcja wortalu opiera się na metodzie edukacji poprzez zabawę. Dostępne są w nim gry, komiksy i opowiadania połączone z merytoryczną informacją. W odpowiedzi na sugestie odwiedzających dobudowano też nowe działy tematyczne. Funkcjonalność serwisu umożliwia również zapoznanie się z ofertą produktową firmy Bayer.

Direct Publishing Group odpowiada również za aktualizację treści wortalu, a wraz ze spółką zależną Net Publishing także za przygotowanie i kompleksową obsługę sklepu on-line.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe