Direct Publishing Group wydaje kolejne magazyny

Agencja custom publishing Direct Publishing Group wydała napoczątku lutego br. publikację okolicznościową dla spółkiMercedes-Benz, a na marzec planuje wydanie tytułów dla firmCoccodrillo, Hipp oraz Roche.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Publikacja dla spółki motoryzacyjnej Mercedens Benz nosi nazwę"Daimler" i prezentuje najnowsze osiągnięcia firmy dotycząceekologii, ekonomii i bezpieczeństwa. - Jest to jednorazowewydawnictwo z cyklu publikacji przygotowywanych przez nas dlaMercedens-Benz. W zeszłym roku ukazały się trzy takie pozycje -mówi nam Michał Sztand, prezes Direct Publishing Group. "Daimler"liczy 48 stron i wysyłany jest bezpłatnie do specjalnej bazyodbiorców, rozdawany w salonach Mercedesa, będzie też dystrybuowanypodczas eventów organizowanych przez firmę.

Na początku marca agencja DPG wyda też magazyn "Cocco" dlaproducenta odzieży dziecięcej Coccodrillo. W tytule kierowanymgłównie do matek, a także ich dzieci, znajdą się informacje natemat wychowania dzieci oraz prezentacja oferty firmy. Pismo liczyćbędzie 52 strony i wydawane będzie co kwartał w nakładzie 50 tys.egz. "Cocco" dodawane będzie bezpłatnie do zakupów klientów sieciCoccodrillo. Dodatkowo Net publishing Group, spółka zależna DPG,wyda wersję internetową magazynu, która będzie traktować o tejsamej tematyce, ale różnić się będzie zawartością i objętością.

Drugim z tytułów drukowanych, którego wydawanie spółkarozpocznie na początku marca, będzie kwartalnik "Natal"przygotowywany dla firmy Hipp, zajmującej się produkcjąekologicznej żywności. - Wydawanie tego magazynu przejmiemy odConcept Publishing Polska po wygranym przetargu - tłumaczy namSztand. "Natal" to pismo dla pielęgniarek i położnych, ukazującesię już od kilku lat. Jego objętość od marca wynosić będzie 24strony, a nakład - 4 tys. egz. Magazyn trafia bezpłatnie dowyselekcjonowanej bazy odbiorców.

Na przełomie marca i kwietnia DPG wprowadzi na rynek takżekwartalnik dla firmy farmaceutycznej Roche. - Będzie to innowacyjnyprojekt, ale szczegółów na jego temat nie mogę na razie ujawnić -wyjaśnia nam prezes agencji.

W kwietniu spółka ma też przejąć produkcję obecnego już na rynkumiesięcznika od jednego z wydawnictw, które zachowa prawa do tytułui nadal odpowiadać będzie za jego dystrybucję i sprzedaż reklam.Sztand nie zdradza o jaki magazyn chodzi, ale zapowiada, że agencjaprzeprowadzi w nim odświeżenie szaty graficznej. DPG do końcakwietnia wydać ma poza tym jeszcze od czterech do pięciudrukowanych tytułów.

Z kolei Net Publishing Group oprócz przygotowania pisma dlaCoccodrillo wznowi w drugiej połowie lutego br. wydawanie magazynuinternetowego dla marki Levis, który ma ukazywać się w cyklunieregularnym. Do końca kwietnia spółka planuje uruchomieniejeszcze kilku projektów.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek