Discovery uruchamia Digital Studios Group do tworzenia internetowych treści wideo

Koncern Discovery powołał Digital Studios Group - nowy podmiot, który będzie się zajmował tworzeniem treści wideo przeznaczonych dla serwisów i innych internetowych działań prowadzonych przez stacje telewizyjne należące do Discovery. Szefową Digital Studios Group została Vikki Neil.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Discovery Digital Studios Group powołano w związku z coraz większym znaczeniem internetu i aktywności w sieci ze strony stacji i kanałów należących do tego nadawcy. Obecność w przestrzeni cyfrowej wymaga od nich często specjalnie przygotowanych treści, czym w założeniach ma się zajmować powołany właśnie podmiot.

W założeniach uruchomiona firma będzie produkować materiały wideo, które mają być emitowane na platformach społecznościowych oraz w serwisach internetowych takich stacji jak Food Network, HGTV czy Travel Channel. W przyszłości Digital Studios Group będzie także tworzyć treści dla zewnętrznych partnerów biznesowych Discovery świadcząc szeroki wachlarz usług związanych z kreacją treści.

Szefową nowej firmy mianowano Vikki Neil, która przez przejęciem przez Discovery koncernu Scripps Network Interactive sprawowała funkcję wiceprezesa Scripps Lifestyle Studios.

W II kwartale 2018 roku koncern Discovery osiągnął przychody wyższe o 63 procent rok do roku. Motorem wzrostów był segment reklamowy, w którym nadawca osiągnął poziom prawie 1,5 mld dolarów. Kwartalny zysk netto Discovery okazał się niższy w porównaniu z poprzednim rokiem, przyczyną są głównie koszty związane z przejęciem Scripps Networks Interactive.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski