„Dlaczego ja?” wzmacnia popołudniowe pasmo Polsatu

Nowy serial  fabularno-dokumentalny „Dlaczego ja?”, emitowany przez Polsat od poniedziałku do piątku o godzinie 17.00, ogląda średnio 1,43 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiem kanał wybierało w tym paśmie niespełna 860 tys. osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Serial "Dlaczego ja?" ma 14,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ (przed rokiem kanał miał 9,46 proc. udziału), zaś w grupie 16-49 – 18,06 proc. udziału (wzrost z 14,3 proc. udziału) – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.  

Polsat w trakcie emisji „Dlaczego ja?” jest stacją trzeciego wyboru. Pierwsza pozycja z 3,15 mln widzów przypada TVP1 – nadającej między innymi „Teleexpress”, drugi z 1,88 mln osób jest TVN („Sedzia Anna Maria Wesołowska”, „Sąd rodzinny”). 

Produkcję oglądają głównie kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast. Ponad 60 proc. z nich legitymuje się wykształceniem podstawowym. 

“Dlaczego ja?” składa się z fabularyzowanych opowieści opartych o historie ludzi, dotkniętych przez los, który wymusił na nich podjęcie trudnych decyzji. Każdy z odcinków serialu jest poświęcony odrębnej historii i ma innego bohatera. Wśród nich znajdują się m.in. ojciec, którego syn okazuje się gejem, 16-latek, któremu rodzi się dziecko czy para, która wychowuje czarnoskóre dziecko. Serial oparty jest na niemieckim formacie i produkowany przez Tako Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]