„Do Rzeczy” z Wydawnictwem M uruchomiło e-księgarnię

Ruszyła księgarnia internetowa tygodnika „Do Rzeczy” uruchomiona wspólnie z Wydawnictwem M. Trzon jej oferty stanowią książki publicystów pisma, na czele z Pawłem Lisickim, Cezarym Gmyzem, Rafałem Ziemkiewiczem, Bronisławem Wildsteinem i Tomaszem Terlikowskim.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta księgarni internetowej „Do Rzeczy” - uruchomionej pod adresem ksiegarniadorzeczy.pl - składa się obecnie z ponad 100 pozycji, głównie z zakresu literatury faktu (biografie, wywiady, publicystyka, książki historyczne) oraz religioznawstwa. Dział Powieści liczy 65 pozycji, Literatura faktu - 48, a Literatura katolicka - 35.

W e-księgarni dostępne są książki publicystów tworzących redakcję „Do Rzeczy” i związanych z tym tygodnikiem, m.in. Pawła Lisickiego, Cezarego Gmyza, Rafała Ziemkiewicza, Tomasza Terlikowskiego, Sławomira Cenckiewicza, Piotra Gontarczyka, Marcina Wolskiego, Bronisława Wildsteina, Piotra Zychowicza, Waldemara Łysiaka, Andrzeja Horubały i Piotra Semki. Oprócz tego oferowane są książki m.in. Normana Daviesa, Ryszarda Legutki i Wojciecha Cejrowskiego.

grafika

E-księgarnię wydająca „Do Rzeczy” spółka Orle Pióro uruchomiła wspólnie z Wydawnictwem M, które odpowiada za bieżącą obsługę serwisu. Większość książek jest oferowana z kilkuzłotową obniżką w porównaniu z cenami okładkowymi. Reklamy ksiegarniadorzeczy.pl ukazały się już w bieżącym numerze „Do Rzeczy”.

- Uruchomienie e-księgarni jest zgodne ze strategią wydawcy, która zakłada rozszerzanie liczby usług i produktów pod marką „Do Rzeczy” - tłumaczy Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager PMPG, udziałowca Orlego Pióra. - Założeniem serwisu jest rekomendowanie i sprzedaż książek, które redakcja uznaje za wartościowe i warte polecenia czytelnikom (szczególnie czytelnikom tygodnika). Nie ograniczamy się do współpracy z jednym wydawnictwem czy do sprzedaży wyłącznie książek publicystów związanych z tygodnikiem - zastrzega. - Być może w przyszłości na ksiegarniadorzeczy.pl zostanie uruchomiona sprzedaż wydań archiwalnych zarówno miesięcznika „Historia Do Rzeczy”, jak i tygodnika „Do Rzeczy”. Obecnie wydania archiwalne wszystkich naszych tytułów są dostępne w wersjach cyfrowych (dostosowanych do platform iOS/Android i Kindle) - dodaje Pawłowska-Pojawa.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” według ZKDP wynosiła 82 207 egz. (zobacz szczegółowe dane).

grafika

„Do Rzeczy” to kolejny tygodnik opinii uruchamiający własną księgarnię internetową. Od wielu lat działa e-sklep „Polityki” (oprócz pojedynczych książek oferujący wydania specjalne tego tygodnika oraz wydawane pod jego marką kolekcje książek), natomiast stosunkowo niedawno został uruchomiony wSklepiku.pl, związany z serwisem wPolityce.pl i tygodnikiem „W Sieci” (wszystkie są wydawane przez spółkę Fratria).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"