Dobra obsługa klienta kluczowa dla pozytywnego nastawienia do marek

Blisko 9 na 10 użytkowników internetu na świecie deklaruje, że dobra obsługa klienta wpływa na bardziej pozytywne postrzeganie przez nich marek - wynika z badania Ovum i Opinium Research.

km
km
Udostępnij artykuł:

81 proc. badanych ma niezbyt wygórowane wymagania dotyczące dobrej obsługi klienta - wystarcza im udzielenie odpowiedzi na ich pytania.

Jednocześnie są elementy, którymi firmy mogą się na tym polu wyróżnić. 46 proc. respondentów zapytanych o ostatnie pozytywne doświadczenie odpowiedziało, że ich sprawa została załatwiona szybko, a 30 proc. wskazało na zrozumienie ich problemu ze strony pracownika obsługi klienta.

grafika

Jakie działania podejmują internauci po pozytywnym doświadczeniu z działem obsługi klienta? 61 proc. zdaje o tym relację znajomym i rodzinie, a 38 proc. pisze w sieci pochlebną opinię. Tylko 15 proc. badanych stwierdziło, że w takim przypadku nie podjęłoby żadnego działania.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"