Dobra obsługa klienta kluczowa dla pozytywnego nastawienia do marek

Blisko 9 na 10 użytkowników internetu na świecie deklaruje, że dobra obsługa klienta wpływa na bardziej pozytywne postrzeganie przez nich marek - wynika z badania Ovum i Opinium Research.

km
km
Udostępnij artykuł:

81 proc. badanych ma niezbyt wygórowane wymagania dotyczące dobrej obsługi klienta - wystarcza im udzielenie odpowiedzi na ich pytania.

Jednocześnie są elementy, którymi firmy mogą się na tym polu wyróżnić. 46 proc. respondentów zapytanych o ostatnie pozytywne doświadczenie odpowiedziało, że ich sprawa została załatwiona szybko, a 30 proc. wskazało na zrozumienie ich problemu ze strony pracownika obsługi klienta.

grafika

Jakie działania podejmują internauci po pozytywnym doświadczeniu z działem obsługi klienta? 61 proc. zdaje o tym relację znajomym i rodzinie, a 38 proc. pisze w sieci pochlebną opinię. Tylko 15 proc. badanych stwierdziło, że w takim przypadku nie podjęłoby żadnego działania.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"