„Dobrze mieć w domu mistrza” i „Ciesz się wolnym czasem” w kampanii Mastercook

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piekarnika, pralki zmywarki Mastercook. Natomiast w prasie i internecie reklamowane są pralki oraz produkty do zabudowy i wolnostojące tej marki. Akcję przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania Mastercook podkreśla, że piekarnik tej marki dzięki funkcji Master Chef samodzielnie dobiera najlepszy sposób pieczenia, a pralka z programem Opti A45 min dopiera do czysta już w trzy kwadranse. Jednocześnie przekaz pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” informuje, że w ramach promocji przy zakupie sprzętu Mastercook można otrzymać zmywarkę za symboliczną złotówkę lub gwarancję na pralkę wydłużoną do 7 lat.

Oferta i promująca ją akcja są skierowane do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i muszą pogodzić obowiązki zawodowe z pracami domowymi. Spoty do 27 listopada emitowane będą w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz w kanałach tematycznych, m.in. TVN Style, TLC, Polsat Cafe, Planete i AXN.

W prasie reklamowane są pralki Mastercook z nowej linii Time Line. Przekaz pod hasłem „Ciesz się wolnym czasem” przekonuje, że pozwalają one skrócić czas prania nawet o połowę. Kampania obejmuje październikowe wydania magazynów kobiecych i poradnikowych (m.in. „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Claudia”, „Zdrowie”).

grafika

Z kolei w internecie rusza kampania produktów do zabudowy i wolnostojących Mastercook. Akcja - zaplanowana do połowy grudnia - obejmie porównywarkach cen Ceneo.pl, i Nokaut.pl), serwis Cokupic.pl, w największe e-sklepy oraz wyszukiwarkę Google.

Kreacją i produkcją na potrzeby całej kampanii zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, a działania public relations prowadzi agencja Ego PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"