„Dom, który dla mnie oszczędza” - Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Środowiska

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na przygotowanie i realizację kampanii promującej budownictwo energooszczędne i pasywne oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dom, który dla mnie oszczędza” - Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Środowiska

Akcja będzie oparta na koncepcji kreatywnej pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza”. Obejmie reklamy w telewizji, prasie i internecie, stronę internetową i aplikację mobilną, wydarzenie ambientowe oraz aktywności public relations.

Kampania będzie prowadzona od połowy września i do końca października.

W przetargu na realizację akcji Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała z 15 podmiotami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"