Dominika Michalak, Monika Górka-Kita i Katarzyna Kominek: z Kantara do IQS

Dominika Michalak, Monika Górka-Kita oraz Katarzyna Kominek przeszły do IQS z Kantar Polska. Zasiliły ilościowo-jakościowy zespół badawczy kierowany przez Jacka Młynarskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dominika Michalak, Monika Górka-Kita i Katarzyna Kominek: z Kantara do IQS

Dominika Michalak w IQS zajmuje stanowisko research managera. Posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji badań mierzących efektywność komunikacji oraz wpływ poszczególnych kanałów komunikacji na pozycjęi kondycję marki. Przez ostatnie lata pracowała dla klientów z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz beauty.

Monika Górka - Kita do IQS dołączyła na stanowisko research managera. Specjalizuje się w badaniach innowacji - głównie w testach produktów, konceptów, w badaniach U&A oraz w badaniach wizerunkowych. Główny obszar działania to rynek FMCG. Jest socjolożką z 18-doświadczeniem w branży badawczej.

Katarzyna Kominek w IQS objęła funkcję reasearch project managera. Kominek, socjolożka, w swojej dotychczasowej karierze odpowiadała za prowadzenie projektów badawczych dla klientów z sektora energetycznego oraz branży ciepłowniczej, finansowej i ubezpieczeniowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych