Domowe Sanatorium klientem agencji Face it

Agencja Face it podpisała umowę na kompleksową obsługę public relations z Domowe Sanatorium, generalnym dystrybutorem produktów marek: Kuvings, Blendtec, LotusGrill i Vita-My w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Domowe Sanatorium klientem agencji Face it
Shutterstock.com

Od stycznia tego roku Face it prowadzi biuro prasowe Domowego Sanatorium i promuje obecność marek na polskim rynku produktów kuchennych.

Działania dla Domowego Sanatorium poprowadzi zespół, któremu przewodzi Magdalena Ulanowska, senior account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Generalny dystrybutor Domowe Sanatorium dostarcza produkty do kuchni, głównie wyciskarki oraz blendery, a także myjki ozonowe czy jogurtownice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej