DoubleVerify z większą liczbą narzędzi brand safety & suitability dla TikToka

Platforma DoubleVerify, zajmująca się pomiarami i analizami danych w mediach digital rozszerza ofertę narzędzi brand safety & suitability opartych na sztucznej inteligencji (AI Powered) dla TikToka. Globalne marki mogą uzyskać dostęp do zautomatyzowanych list wykluczeń wideo pre-bid, aby chronić wartość marki i maksymalizować skuteczność swoich reklam wideo na tej platformie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DoubleVerify z większą liczbą narzędzi brand safety & suitability dla TikToka

Ma to pozwolić reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące zastrzeżenia, zanim ich reklamy zostaną wyświetlone, maksymalizując tym samym jakość mediów, efektywność kampanii oraz zwrot z inwestycji w reklamę (ROI).

– Cieszymy się, że możemy uruchomić kontrolę wideo pre-bid na TikTok, umożliwiając reklamodawcom zwiększenie zarówno wpływu, jak i jakości ich kampanii – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Rozwiązanie to, oparte na wiodącej w branży technologii DV klasyfikacji bazującej na sztucznej inteligencji, pomaga reklamodawcom upewnić się, że reklamy pojawiają się w środowiskach zgodnych z wartościami ich marki - zwiększając zaangażowanie, maksymalizując efektywność reklam i zapewniając większe zaufanie do ich inwestycji digitalowych.

Dzięki nowym narzędziom reklamodawcy skorzystają uzyskując m.in.: kompleksowe pokrycie (połączenie kontroli pre-bid z raportowaniem post-bid, w celu zapewnienia kompleksowego pomiaru i optymalizacji kampanii), skuteczność operacyjną (korzyść z aktywacji pre-bid, która nie wymaga ręcznej obsługi i automatycznie odświeża się w czasie zbliżonym do rzeczywistego, zapewniając płynne działanie), zwiększoną efektywność. 

Rozwiązania z użyciem AI

Rozwiązanie DV opiera się na zastrzeżonym, opartym na sztucznej inteligencji silniku klasyfikacji Universal Content Intelligence. DV analizuje elementy wideo, obrazu, audio i tekstu, aby zapewnić jak najdoskonalszą klasyfikację treści na dużą skalę. Jego innowacyjna metoda ekstrakcji klatek kluczowych jest inteligentniejszym i szybszym sposobem analizy treści wideo. 

Zamiast badać każdą klatkę wideo, co może być bardzo czasochłonne, ekstrakcja klatki kluczowej skupia się tylko na najważniejszych momentach, w których zachodzą zmiany. To usprawnione podejście zużywa mniej mocy obliczeniowej i zmniejsza wpływ na środowisko - zapewniając skuteczniejszą, szybszą i dokładniejszą analizę kampanii, bez poświęcania jakości czy precyzji.

Zautomatyzowane kontrole wideo pre-bid i insighty dotyczące raportowania są aktywowane przez DV Pinnacle, zunifikowaną platformę raportowania usług i analityki firmy, umożliwiającą reklamodawcom monitorowanie i optymalizację ich kampanii reklamowych na TikTok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej