„Dr House 8” przegrywa z konkurencją. Serial ogląda 1,31 mln widzów

Ósmy sezon „Dr House’a” na antenie TVP2 ogląda średnio 1,31 mln widzów. Stacja w czasie emisji ostatniej serii medycznego serialu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dr House 8” na antenie TVP2 pokazywany jest w czwartki o godz. 20.40 i 21.35, począwszy od 7 marca br. Po czterech tygodniach emisji średnia widownia serialu wyniosła 1,31 mln widzów.  Przełożyło się to na 8,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek serialu wyemitowany 14 marca br. (o godz. 20.40). Obejrzało go 1,49 mln osób.

W czasie nadawania „Dr House’a 8” TVP2 przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, która w tym czasie pokazuje „Ojca Mateusza”, „Sprawę dla reportera” oraz początek magazynu „Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest”, co przekłada się na 23,89 proc. udziału. Druga jest TVN („W-11 - Wydział Śledczy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,05 proc.), a trzeci - Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”; 14,04 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka też jest ostatnia, ale pierwsze miejsce zajmuje tutaj Polsat przed TVN i TVP1.

grafika

Trzy topowe odcinki „Dr House’a 8”

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana