Drożeją reklamy w Radiu ZET, ZET Barometr+ i ZET Total bez zmian

Radio ZET wprowadza nowy cennik reklamowy, w którym spoty są średnio o 5 proc. droższe niż dotychczas. Nie zmieniają się natomiast ceny w pakietach ZET Barometr+ i ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Średnio o 5 proc. drożeją reklamy w wybranych pasmach w godz. między 5.00 a 22.00. Najdroższy spot (w paśmie od środy do piątku w godz. 8.00-8.29) tak jak dotychczas będzie kosztować 18 tys. zł netto. Nowa oferta handlowa zacznie obowiązywać 2 czerwca.

- Decyzja o zmianie cen odzwierciedla pozycję radia na rynku reklamy - tłumaczy Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według badania Radio Track, od lutego do kwietnia br. udział Radia ZET w rynku radiowym wynosił 15,6 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich). W I kwartale br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni wyniosły 190,3 mln zł, o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK