DSK dla Panasonic

Agencja DSK zrealizowała od strony kreatywnej i strategicznej kampanie dla firmy Panasonic.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Bezprzewodowe projektory prezentacyjne Panasonic Agencja Reklamowa DSK po raz kolejny przygotowała od strony kreatywnej produktową kampanię dla działu Solution Business Panasonic Polska. Promowana kategoria to linia bezprzewodowych projektorów prezentacyjnych Panasonic. Hasło kampanii "To nie magia..." wraz z motywem graficznym podkreślają wyjątkową funkcję bezprzewodowej transmisji obrazu i dźwięku. DSK opracowała projekt ogłoszenia prasowego i banery internetowe.  LUMIX. Zmienia wszystko.Trwa wiosenna kampania - telewizja i internet - aparatów cyfrowych LUMIX Panasonic. Adaptacje dwóch korporacyjnych spotów TV (30" i 15") zrealizowała współpracująca z Panasonic agencja DSK.Promowane modele aparatów Lumix (DMC-TZ1 i DMC-FZ7) wyróżniają się funkcją optycznej stabilizacji obrazu (Mega O.I.S.) i wyjątkowo dużym zoomem w stosunku do małych rozmiarów. Kreację banerów internetowych, spójną ze spotami TV, przygotowała również DSK.Kampania przebiega pod polskim hasłem "LUMIX. Zmienia wszystko". Panasonic promuje nagrywarki DVD DIGA Na początku czerwca br. rozpocznie się prasowa kampania nagrywarek DVD DIGA Panasonic, do której autorską kreację przygotowała Agencja Reklamowa DSK. Grupę docelową stanowią mężczyźni w wieku 30+, mieszkający w dużych miastach, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy są kibicami, a szczególnie dużo czasu poświęcają oglądaniu meczy piłki nożnej. Projekty podkreślają więc, że dzięki najbardziej uniwersalnym nagrywarkom Diga Panasonic każdy kibic będzie mógł nagrywać i odtwarzać płyty praktycznie we wszystkich formatach. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Vizeum.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej