DSVC-100S - miernik efektywności reklamy DS

Nowy system DSVC (Digital Signage Viewer Counter) firmy EcafTech wykorzystuje technologie wykrywania twarzy i zliczania osób, które obejrzały wyświetlany materiał do mierzenia efektywności konkretnego rozwiązania Digital Signage.

km / 4press
km / 4press
Udostępnij artykuł:

Ponadto umożliwia w czasie rzeczywistym dobór wyświetlanego materiału, na podstawie charakterystyki obecnych i potencjalnych odbiorców (ich liczebności, płci itd.). Nowe rozwiązanie tajwańskiej firmy DSVC-100S może zostać w łatwy sposób dostosowane do potrzeb użytkownika, oszczędza czas przeznaczony na mierzenie efektywności, a dodatkowo pomaga zwiększyć rentowność (ROI) reklamy OOH.

W przypadku Digital Signage wskaźnik ROI jest jednym z najistotniejszych elementów dla wszystkich firm w tej branży. Przy wykorzystaniu niewielkich kamer i komputerów, system DSVC można zastosować praktycznie w każdym projekcie DS.

Źródło: 4press

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski