"Tak kultowe" w reklamach wędlin Duda (wideo)

Marka Duda w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie” podkreśla rolę wędlin w polskiej kuchni. Akcję pod hasłem "Tak kultowe" przygotowały ją OS3, Mediacom i Graffiti Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem „Tak kultowe” 18 października startuje kampania marki Duda Nasze Polskie, której głównym elementem będą emitowane równolegle dwa spoty telewizyjne. Marka rusza w ten sposób z nową platformą kreatywną, której założeniem jest podkreślenie, że w ofercie Duda Nasze Polskie znajdują się znane i cenione przez Polaków smaki, takie jak kultowa kiełbasa myśliwska, żywiecka czy schab z beczki.

Odmowa spróbowanie wędlin w spotach Duda Nasze Polskie

Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych. Reklamy pojawią się także w prasie i na formatach POS.

Akcja pierwszego spotu rozgrywa się podczas polsko-hiszpańskiego wesela, natomiast drugi film opowiada o urodzinowym przyjęciu ojca pewnej rodziny, podczas której najmłodszy syn postanawia przedstawić jubilatowi swoją dziewczynę. Osią obu historii jest odmowa spróbowania wędlin Nasze Polskie, która pociąga za sobą fatalne skutki i powoduje serię niefortunnych zdarzeń.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski. Media kupowane są przez dom mediowy Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja Świeża Bazylia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu