„Dużo więcej niż Full HD” w kampanii telewizorów Sharp Aquos LED

W internecie pod hasłem „Dużo więcej niż Full HD” startuje kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED UQ10 z technologią Quattron Pro. Akcję Sharp realizuje wspólnie z agencją Interactions Europe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizorów Sharp Aquos LED z serii UQ10 podkreśla, że technologia Quattron Pro pozwala im wyświetlać obrazy o rozdzielczości 2,5 razy większej niż Full HD. Telewizory do sprzedaży w Polsce trafiły w zeszłym tygodniu, a ich ceny wynoszą od 9 tys. do 28 tys. zł (zobacz szczegóły).

Działania, zaplanowane na najbliższy miesiąc, obejmują reklamy display (m.in. w serwisach mobilnych i biznesowych Onet.pl i Bankier.pl, a także w porównywarce cenowej Okazje.info), reklamy natywne przy treściach biznesowych oraz aktywności w wyszukiwarkach. Kolejna odsłona kampanii będzie też prowadzona w radiu i prasie.

grafika

Reklamy przygotowała europejska centrala Sharp, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Interactions Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"