Dwa nowe pakiety reklamowe w ofercie Mediów Regionalnych

Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło od marca br. do oferty nowe dwa pakiety reklamowe złożone z bezpłatnych tygodników.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pierwszy z nich to „Pakiet Free”, który umożliwia klientom zakup kampanii realizowanej w tytułach bezpłatnych Mediów Regionalnych: „MM Lublin”, „MM Szczecin”, „Teraz Białystok”, „Teraz Gorzów”, „Teraz Kielce”, „Teraz Koszalin”, „Teraz Radom”, „Teraz Opole”, „Teraz Rzeszów”, „Teraz Słupsk”, „Teraz Toruń”. Oferuje dotarcie do czytelników w 11 miastach. Łączny nakład wydania czwartkowego tytułów „Teraz” i „MM”  to 282 500 tys. egz.

Kolejnym pakietem jest „Pakiet Free+”. W jego skład wchodzą tytuły bezpłatne Mediów Regionalnych oraz tytuły partnerów: „Nasz Olsztyniak”, „Nasz Elbląg” należące do Edytora oraz „City Bydgoszcz” i „City Toruń”, których wydawcą jest Express Media. Pakiet zapewnia dotarcie reklamowe do mieszkańców 14 miast. Łączny nakład czwartkowego wydania gazet objętych pakietem to 384 500 tys. egz.

Tygodniki wchodzące w skład pakietów są liderami w segmencie prasy bezpłatnej w miastach, w których się ukazują, są adresowane do grupy młodych, aktywnych konsumentów i stanowią uzupełnienie „Pakietu 13” dzienników płatnych oferowanych przez Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.

Reklamy w wymienionych pakietach można zakupić w wydaniu czwartkowym w następujących formatach: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia oraz jedna czwarta strony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]