Dynamic: Budzi zwierzę w każdym aucie (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa paliw Dynamic(firma Lotos). Akcja przebiega pod hasłem "Budzi zwierzę w każdymaucie".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjno-internetowa kampania reklamowa paliwDynamic podkreśla, że zwiększają one osiągisilników samochodowych. Akcja pod hasłem "Budzi zwierzę w każdymaucie" informuje również, że produkt otrzymał w tym roku LaurKonsumenta.

Akcja od 26 sierpnia jest prowadzona w telewizji (spotysponsorskie przed wiadomościami sportowymi w TVP, TVN i Polsacie),a od 7 września - w internecie (spoty i bannery na stronachmotoryzacyjnych, m.in. wp.pl-moto, interia.pl-moto, gazeta.pl-moto,onet.pl-moto czy auto-swiat.pl).Kreację kampanii - zaplanowanej w internecie do końca października,a w telewizji do końca listopada - przygotowała agencja reklamowaZero2, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę