Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

Wystartowała kampania firmy informatycznej Dynatrace, która zachęca do podjęcia pracy w swojej gdańskiej siedzibie specjalistów z pozostałych regionów Polski. Akcję przygotowano we współpracy z Yoho.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dynatrace zachęca do podjęcia pracy w Gdańsku hasłem „Programisto, zmień swoje środowisko!”

Kampania „Programisto, zmień swoje środowisko!” potrwa do końca marca. Jej motywem przewodnim jest smog, który utrudnia wielu osobom życie, a występuje głównie w Warszawie i na południu Polski. Twórcom zależało na pokazaniu, że informatycy dzięki podjęciu pracy w Gdańsku bolączkę tę mogą wykluczyć z codziennego życia.

- Przed wszystkim smog jest realną bolączką, wszystkich, a zatem też i programistów. W naszym środowisku spotkaliśmy się z kilkoma przykładami osób, które ze względu na smog właśnie, przeniosły się bądź wróciły do Trójmiasta. Naturalnie więc postanowiliśmy skierować ogłoszenie do tych, którym smog przeszkadza w życiu i przedstawić kilka powodów, dlaczego warto wziąć pod uwagę Dynatrace w Trójmieście. Na tle pracodawców w Gdańsku, wyróżniamy się posiadając swój własny produkt, który jest globalnym liderem w swojej branży, a mowa tu o rynku monitorowania jakości i wydajności aplikacji oraz systemów IT -  tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Kazimierczak, employer branding coordinator w Dynatrace.

Akcja prowadzona jest w internecie i kilkunastu nośnikach na outdoorze. W internacie stworzono dedykowany landing page, wykorzystano reklamy na Facebooku.

Koncept kampanii powstał przy ścisłej współpracy z agencją reklamowa Yoho, która zajęła się także zakupem reklam zewnętrznych. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały