Fundacja Gajusz w kampanii "Dzieci - śmieci" opowiada o krzywdzie najmłodszych

Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną "Dzieci - śmieci", która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują szokujące, prawdziwe historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi, uświadamiają jak wiele wsparcia potrzebują dzieci, okrutnie doświadczone przez świat dorosłych. W realizacji kampanii fundację pro bono wspiera Bluerank.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fundacja Gajusz w kampanii "Dzieci - śmieci" opowiada o krzywdzie najmłodszych

Wizualnie kampania “Dzieci - śmieci” została oparta o animację i rysunek. Motyw przewodni to tonące dziecko, które jak się dowiadujemy, tonie w morzu krzywd. W poprzednich kampaniach często wypowiadali się podopieczni fundacji. Tym razem jest inaczej, bo poruszane problemy są bardzo intymne i bolesne.

Jednak pokazane w spotach historie Marysi, Damiana i Adasia wydarzyły się naprawdę.

- Wierzymy, że pełna emocji, niezwykle poruszająca kreacja, uwrażliwi społeczeństwo na potrzeby dzieci, które doświadczyły w życiu tak wiele zła, że niejeden dorosły nie zdołałby go udźwignąć. Zdecydowaliśmy się zrealizować ją pod kontrowersyjnym hasłem “Dzieci - śmieci”, by uświadamiać, jak wiele wsparcia potrzebują dzieci okrutnie doświadczone przez świat i dorosłych. Były bite, gwałcone, widziały za dużo: przemoc, krew, pornografię. Część została "tylko" opuszczona przez rodziców. Protestujemy w ich imieniu, bo skrzywdzone dzieci to NIE śmieci - mówi Tisa Żawrocka-Kwiatkowska, prezes Fundacji Gajusz.

Kampania “Dzieci - śmieci” w internecie

Większość działań marketingowych związanych z promowaniem kampanii “Dzieci - śmieci” Fundacja Gajusz zdecydowała się oprzeć na kanałach internetowych. Spoty wyświetlane są w social mediach, na Youtube, w sieci wyszukiwania Google. W prowadzeniu kampanii Gajusza wspiera bezkosztowo Bluerank.

W prowadzenie działań dla Gajusza w Bluerank zaangażowani byli: Marta Wodzyńska (social ads specialist), Magdalena Urbańska (paid search executive), Aleksandra Lisiecka - Lenart (senior SEO analyst), Mariusz Woźniakiewicz (SEO executive) oraz Marta Markowska (marketing manager).

Fundację Gajusz do końca kwietnia można wesprzeć, wskazując przy wypełnianiu zeznania PIT KRS 0000 109 866.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]