E-booki popularne

Portal ZłoteMyśli okazał się sukcesem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwsza w Polsce platforma handlowa oferująca elektroniczne książki - e-book okazała się sukcesem. Od początku jej działalności sprzedano ponad tysiąc publikacji. Okazuje się, że zapotrzebowanie na elektroniczne książki w Polsce jest również wielkie jak w USA. Największą popularnością wśród kupujących cieszy się publikacja "Stań się postrachem bukmacherów". - Sprzedaliśmy ją już w ponad 200 egzemplarzach - mówi Mateusz Chłodnicki, szef ZloteMysli.pl.  Równie dużym zainteresowaniem cieszy się seria wydawnicza poświęcona giełdom walutowym Forex. Zdaniem Chłodnickiego sukces tych publikacji tkwi w tym, że po pierwsze są zredagowane na wyjątkowo wysokim poziomie merytorycznym i po drugie - brak na rynku publikacji na podobne tematy. A ponadto, ludzie zawsze bardziej interesują się informacją, która może przynieść im wymierne, najlepiej finansowe korzyści. ZłoteMysli.pl obsłużyły jak dotychczas nieco ponad tysiąc zamówień. - To z jednej strony mało, ale biorąc pod uwagę, że rynek elektronicznych publikacji typu e-book dopiero się u nas rozwija, można śmiało powiedzieć, że to bardzo dużo - uważa Chłodnicki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem