E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media dla Valeant Polska

Agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (należące do grupy NuOrder) wygrały przetarg na obsługę interaktywną czterech marek z portfolio Valeant Polska: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim i Slim Coffee.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media dla Valeant Polska

E_misja Interactive 360 dla tych czterech marek zajmie się stworzeniem serwisów internetowych oraz przygotowywaniem i realizacją kampanii reklamowych w internecie (m.in. w Google AdWords, Google Display Network, na Facebooku i w sieciach afiliacyjnych). Ponadto przygotuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, a także zajmie się wsparciem sprzedaży w aptekach.

Agencja 6ix WOMM & Social Media będzie odpowiadać za oficjalną komunikację marek na forach internetowych w formie Online Experta oraz prowadzenie facebookowych fanpage’y marek Slim Coffe i Aqua Slim.

Agencje zdobyły to zlecenie w przetargu. Nie podano, na jak długo zostały podpisane umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej