E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab

E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

E_misja Interactive 360 przygotuje serwis produktowy „Akademia dachu” wyposażony w aplikację umożliwiającą użytkownikom zamieszczanie rzutów dachu zaprojektowanych budynków, co pozwoli ekspertom z Lindab określenie wymaganych ilości produktów oraz dokonanie dokładnej wyceny. Ponadto agencja zajmie się pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez narzędzia performance marketingowe: reklamy Google Display Network, Google AdWords i remarketing.

Lindab to kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej - agencja pracuje m.in. dla koncernu Lafarge, marek Buderus i Junkers oraz Knauf Insulation.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"