E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab

E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

E_misja Interactive 360 przygotuje serwis produktowy „Akademia dachu” wyposażony w aplikację umożliwiającą użytkownikom zamieszczanie rzutów dachu zaprojektowanych budynków, co pozwoli ekspertom z Lindab określenie wymaganych ilości produktów oraz dokonanie dokładnej wyceny. Ponadto agencja zajmie się pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez narzędzia performance marketingowe: reklamy Google Display Network, Google AdWords i remarketing.

Lindab to kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej - agencja pracuje m.in. dla koncernu Lafarge, marek Buderus i Junkers oraz Knauf Insulation.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7