easyJet w Polsce

Intensywna kampania reklamowa warta 1 milion Euro

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tanie linie lotnicze easyJet ogłosiły wejście na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Dotychczasowa sieć połączeń zostanie rozbudowana o 6 nowych miejsc. W Polsce easyJet będzie latać z lotnisk w Warszawie i Krakowie.

easyJet zaoferuje swoim klientom 4 połączenia z Krakowa i jedno połączenie z Warszawy. Zwiększy to liczbę miejsc, do których lata easyJet w Europie do 17 (w tym 7 połączeń z Budapesztu). W ciągu najbliższych 12 miesięcy z easyJet planuje obsłużyć ponad 2 miliony pasażerów. Pierwsze loty ze stolic Polski i Węgier rozpoczną się 31 października 2004 roku. Bilety po promocyjnej cenie 19 Euro w jedną stronę będzie można rezerwować w najbliższych dniach na stronie: www.easyJet.com.

Dotychczasowe loty z Budapesztu, Lubljany i Pragi pokazały atrakcyjność oferty easyJet w regionie. Ogłoszone dzisiaj nowe połączenia są kolejnym etapem zdobycia przez tę linię rynków Europy Środkowej i Wschodniej.

Wejście easyJet na rynek poprzedzi intensywna kampania reklamowa, której koszt w pierwszych miesiącach przewiduje się na 1 milion Euro.

Nowe połączenia oferowane przez easyJet:Warszawa - Londyn Luton (dwa razy dziennie)Kraków - Londyn Luton (raz dziennie)Kraków - Dortmund (raz dziennie)Budapeszt - Newcastle (raz dziennie)Budapeszt - Bristol (raz dziennie)Budapeszt - Genewa (raz dziennie)Budapeszt  - Londyn Luton (obecne loty zostaną zwiększone do dwóch dziennie)

Ray Webster, prezes easyJet powiedział: "Dwa miesiące temu, zaraz po rozszerzeniu Unii Europejskiej, rozpoczęliśmy loty z Budapesztu i Lubljany. Dziś jesteśmy gotowi nie tylko to kontynuować, ale także rozpocząć rozbudowę naszych usług na dużo większą skalę. Nowe połączenia z Krakowa i Warszawy pokazują, jak bardzo poważnie myślimy o zdobyciu tego nowego rynku. Niskie ceny, doskonały serwis i punktualność, to tylko początek tego co zaproponujemy naszym nowym klientom. Już niedługo nasza oferta będzie jeszcze bardziej rozbudowana".  "Nasze nowe połączenia będą wspierane przez kampanię reklamową w Krakowie, Warszawie i Budapeszcie. Już dzisiaj wiem, że easyJet stanie się bardzo popularny, zaś wyjątkowo niskie ceny sprawią, że nasi klienci będą uważali nas za swoją ulubioną linię w regionie".

"W najbliższych miesiącach będziemy także współpracować z zarządem portów lotniczych w celu obniżenia kosztów. Nasze doświadczenie pokazuje, że niska cena usług opłaca się jedynie w średnim i długim okresie, wtedy, gdy porty lotnicze i linie lotnicze współpracują nad redukcją kosztów. Oznacza to dopasowanie infrastruktury i usług lotniskowych do wymagań sektora tanich połączeń lotniczych oraz współpracę z operującymi na ziemi agentami."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta