eBay rozstaje się z BBH

Portal aukcyjny eBay zrezygnował z usług agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH).

km
km
Udostępnij artykuł:

BBH obsługiwała paneuropejski budżet reklamowy serwisu od kwietnia 2009 roku, kiedy w przetargu pokonała agencje Fallon i Legg (więcej na ten temat). Wartość budżetu szacuje się na około 26 milionów euro.

Jako przyczynę rozstania z portalem, agencja podaje "zmiany priorytetów marketingowych w eBay". BBH twierdzi, że obie strony wspólnie doszły do porozumienia w kwestii zakończenia współpracy. Nie została jeszcze ustalona konkretna data wygaśnięcia umowy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały