eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii eDarling.pl wykorzystywanych jest 6 spotów, w których kobieta i mężczyzna podkreślają zalety tego serwisu, takie jak m.in. weryfikacja profili, uwzględnianie osobistych preferencji użytkowników oraz ich profesjonalna obsługa. Celem akcji jest budowanie wizerunku strony jako nowoczesnego serwisu randkowego, w którym samotna osoba może odnaleźć partnera spełniającego jej oczekiwania.

Przypomnijmy, że eDarling.pl miesięcznie odwiedza prawie 2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane ze stycznia 2012).  

Obecna kampania reklamowa od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN 24, kanały z oferty Polsatu i Atmediów) oraz internecie (m.in. WP.pl i Tlen.pl). Przygotowaniem reklam oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Affinitas GmbH, właściciel serwisu eDarling.pl, natomiast spoty wyprodukowała firma Film Deluxe. Akcja jest zaplanowana do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu