Edyta Górniak i Piotr Kupicha promują Radio Zet

Dziś rusza nowa kampania reklamowa Radia Zet "Siła muzyki". Jejtwarzami są Edyta Górniak i Piotr Kupicha.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa obejmie początkowo tylko TVP1 i TVP2. W jejramach emitowane będą spoty, w których wykorzystane zostanąfragmenty piosenek "Pokaż na co cię stać" oraz "To nie tak, jakmyślisz".Kreację spotów przygotowała agencja Touchpoint RC. Za zakup iplanowanie mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.

W ubiegłych latach Radio Zet promowali Celine Dion, JenniferLopez, Madonna, Kylie Minoque, Rod Stewart, Robbie Williams,MonikaBrodka, Melanie C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, RobertGawliński, Enrique Iglesias, In-Grid, Kasia Kowalska, The LastGoodnight, Maroon 5, Monrose, Piasek, Eros Ramazzotti, MarcinRozynek, Piotr Rub Kate Ryan, September, Justyna Steczkowska,Sugababes oraz Łukasz Zagrobelny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych