Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych

Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty gier planszowych dla dzieci i rodziców. Firma uzasadnia to potrzebami rynkowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marketerom chcącym promować się w grach planszowych Egmont oferuje m.in. specjalne karty reklamujące określony produkt i jednocześnie nawiązujące do konwencji konkretnej gry. Natomiast próbki produktów mogą być umieszczone jako inserty w pudełkach z grami.

- Możemy również wykreować grę dedykowaną klientowi, produktowi czy marce - „szytą na miarę”, bo przygotowaną w oparciu o szczegółowy brief reklamodawcy - deklaruje Katarzyna Puchalska, advertising sales director Egmont Polska. - Staramy się nie ograniczać do standardowych działań typu insert ulotek, reklama w katalogu gier czy naklejki na pudełko, lecz jesteśmy otwarci na innowacje reklamowe - dodaje.

Egmont Polska wydaje gry planszowe od 2007 roku. Firma współpracuje przy tym m.in. z zagranicznymi wydawnictwami i autorami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej