„Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka

Pod hasłem „Ekipa na swoim” rozpoczęła się największa w historii tej marki kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję, związaną z programem „Ekipa na swoim” w Polsacie, przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Opus Film, The Digitals, MediaVest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka

Nowa reklama Warki pokazuje grupę przyjaciół, którzy co chwilę wymyślają zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto. W ten sposób lepiej się poznają i mogą razem spełnić zrealizować swoje marzenie: otwierają własny pub.

Taki przekaz ma podkreślać, że Warka jest sponsorem reality show „Ekipa na swoim”, który w maju pojawi się na antenie Polsatu (więcej na ten temat). W programie drużyny znajomych będą walczyć o możliwość prowadzenia piwiarni Warki w wybranym mieście (Toruniu, Częstochowie lub Kielcach). Zwycięzcy podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową, a w pakiecie otrzymają wyposażenie i umeblowanie piwiarni oraz wsparcie finansowe i merytoryczne w początkowym okresie.

Kampania reklamowa obejmuje wszystkie media - na czele z telewizją i internetem (m.in. konkurs na facebookowym fanpage’u Warki, w którym każdy będzie mógł opowiedzieć o swoich zwariowanych akcjach z kumplami, a zwycięzcy zorganizują imprezę w wybranej przez siebie piwiarni) - oraz punkty sprzedaży (materiały POS, branding butelek, puszek i opakowań zbiorczych, działania promocyjne).

Kreację reklam ATL przygotowała agencja Just, materiałówBTL - agencja Men at Work, a produkcją spotu zajęła się firma Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za zakup mediów - dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"