Nowa reklama Warki pokazuje grupę przyjaciół, którzy co chwilę wymyślają zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto. W ten sposób lepiej się poznają i mogą razem spełnić zrealizować swoje marzenie: otwierają własny pub.
Taki przekaz ma podkreślać, że Warka jest sponsorem reality show „Ekipa na swoim”, który w maju pojawi się na antenie Polsatu (więcej na ten temat). W programie drużyny znajomych będą walczyć o możliwość prowadzenia piwiarni Warki w wybranym mieście (Toruniu, Częstochowie lub Kielcach). Zwycięzcy podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową, a w pakiecie otrzymają wyposażenie i umeblowanie piwiarni oraz wsparcie finansowe i merytoryczne w początkowym okresie.
Kampania reklamowa obejmuje wszystkie media - na czele z telewizją i internetem (m.in. konkurs na facebookowym fanpage’u Warki, w którym każdy będzie mógł opowiedzieć o swoich zwariowanych akcjach z kumplami, a zwycięzcy zorganizują imprezę w wybranej przez siebie piwiarni) - oraz punkty sprzedaży (materiały POS, branding butelek, puszek i opakowań zbiorczych, działania promocyjne).
Kreację reklam ATL przygotowała agencja Just, materiałówBTL - agencja Men at Work, a produkcją spotu zajęła się firma Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za zakup mediów - dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Obejrzalam... To chyba program o ,, Radziu,,:))) beznadzieja
Ta' wszystko wiedząca' pokazała jak pakować kosmetyki do bagażu podręcznego na lot samolotem.Miała rację że pojemność nie może przekraczać 100ml,ale spakowała wszystko do kosmetyczki. Gdyby ktoś się tym zasugerował to na lotnisku by wszystko zabrali. Kosmetyki pakuje się do przezroczystej torebki i wyjmuje z bagażu podręcznego przed kontrolą .
Ten program to jest kompletne dno, nie wiem szczerze co ma te rzekome 2 mln co to oglądają!!!!