Ekrany digital signage Call2Action w ofercie Multikino Media

Do oferty reklamowej Multikino Media dołączone zostały ekrany digital signage Wait TV należące do firmy Call2Action. Wait TV to 3,9 tys. ekranów w ponad 240 lokalizacjach w całej Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Możliwość reklamy on screen oraz off screen w kinach z naszej oferty, a zarazem dodatkowy nośnik jakim są ekrany Wait TV, zagwarantuje naszym klientom bardzo szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym - tak współpracę z Call2Action uzasadnia Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

Wait TV obejmuje 3,9 tys. ekranów w ponad 240 punktach w całej Polsce, m.in. sklepach Tesco, Alma oraz Piotr i Paweł, a od września br. - także salonach Top Press i Kolporter. Ekrany znajdują się w strefach przykasowych, a oprócz reklam emitują treści informacyjne.

W Multikino Media za sprzedaż tej oferty oraz koordynację współpracy z Call2Action odpowiedzialny będzie Łukasz Wieszczyński. Reklamy na ekrany Wait TV będą oferować również lokalni handlowcy Multikino Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny