„Eksplozja okazji na koniec świata” w kampanii Media Markt (wideo)

Media Markt rusza z kampanią, której kulminacją nastąpi 21 grudnia, w dzień wieszczonego przez Majów końca świata. Akcję wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały firmy Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Media Marktu pod hasłem „Eksplozja okazji na koniec świata” rozpoczęła się trzema reklamami teaserowymi: „Koniec”, „Klamka zapadła” oraz „21.12.2012”. Reklamy emitowane od 11 listopada będą odliczać czas pozostały do 21 grudnia oraz prezentować produkty, które można kupić w sklepach Media Markt w systemie rat 0 proc. - Nie jesteśmy jedyną firmą, która marketingowo sięga po temat przepowiedni końca świata. Z pewnością jednak jesteśmy tą marką, która dzięki szerokiej ofercie nowoczesnych technologii, daje klientom możliwość przyjemnego spędzenia czasu, niezależnie od tego, ile go jeszcze zostało - uzasadnia taką strategię reklamową Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie: TVN, TVP, Polsat), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne, m.in. RMF FM, Radio ZET, Trójka), prasę, internet (m.in. Onet, YouTube, WP), kina oraz materiały POS. Kreację kampanii przygotowała agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją spotów zajęło się studio Ideal, wyreżyserował je Darek Szendel, a nakręcił Paweł Edelman.    Za zakup mediów odpowiadają dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska i dom mediowy Universal McCann. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej