Ekspresy UMilk Nespresso reklamowane eventowo

W największych centrach handlowych ruszyła eventowa kampania promująca UMilk - nowe ekspresy kawowe marki Nespresso (Nestlé Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Momentum (McCann Worldgroup).

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii ekspresów UMilk na stoiskach w wybranych centrach handlowych będzie można nie tylko degustować kawę Nespresso, lecz również zaprojektować autorską filiżankę, wykorzystując do tego specjalną aplikację iPadową. Zwycięskie projekty zostaną nagrodzone bonami Apart o wartości 250 zł oraz filiżankami z kolekcji Glass od Nespresso.

Akcja potrwa do 23 grudnia, a stoiska promujące UMilk Nespresso będą działać w centrach handlowych we Wrocławiu (Galeria Dominikańska, Bielany PH), Krakowie (Galeria Krakowska), Katowicach (Silesia City Center), Poznaniu (King Cross Marcelin, Galeria MM), Bydgoszczy (Focus Mall), Szczecinie (Kaskada), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Warszawie (Arkadia, Blue City, M1 w Markach).

grafika

Ponadto każdy, kto do końca października kupi ekspres UMilk, otrzyma voucher na kawę o wartości 245 zł.

Za całościowe przygotowanie (pomysł kreatywny, mechanika, scenografia stoisk, koncepcja i produkcja aplikacji iPadowej) oraz realizację promocji odpowiada agencja Momentum (należąca do McCann Worldgroup), która zdobyła to zlecenie w dwuetapowym przetargu, pokonując w nim cztery inne firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator