Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"

Electro World prowadzi pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa"weekendową promocję. Akcji, w ramach której wybrane produktydostępne są w nieoprocentowanych ratach, towarzyszy kampaniareklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" Electro World prowadziod 12 marca weekendową promocję, w której wybrane modele urządzeńAGD i RTV, można kupić w 30 ratach bez oprocentowania. Sieć sklepówargumentuje, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebomkonsumentów, którzy nawet w trudnych ekonomicznie czasach musząkupować niezbędny sprzęt.

Akcji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu (RMF FM,Eska Wrocław, Eska Opole, Eska Łódź, Eska Katowice, Złote PrzebojeTrefl w Gdańsku oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa), prasie(lokalne dzienniki), internecie (strona www.electroworld.pl) ,sklepachElektro World (plakaty i materiały POS) oraz gazetce tej sieci.Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DSK, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu