Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike „Just Do It” (wideo)

Firma Nike w nowym spocie z serii „Just Do It − „Fastest Ever” pokazała Eliuda Kipchoge, który podczas niedzielnego maratonu w Berlinie ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie. Reklama autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland ma być wyrazem uznania dla determinacji sportowca.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Eliud Kipchoge i nowy rekord świata w maratonie w nowym klipie Nike „Just Do It” (wideo)

Eliud Kipchoge ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy najszybszy wynik aż o 78 sekund.

Spot „Fastest Ever" to przede wszystkim wyraz uznania dla determinacji Kipchoge. Maratończyk nieustannie pragnie by być nie tylko najlepszym, ale także być najlepszym w historii. Wygrywając dziewięć z ostatnich 10 maratonów, w których startował, a także osiągając najszybszy czas na dystansie maratońskim w ramach projektu Breaking2, Kipchoge pokazał, że jego celem pozostaje pobicie światowego rekordu. Dla wszystkich biegaczy sukces Kipchoge to dowód na to, że uśmiechając się przez jeszcze jedną milę, przez jeden wyścig więcej, są bliżej realizacji nawet najbardziej śmiałych marzeń.

Reklama jest minimalistyczna, ale i w pewien sposób hipnotyzuje. Pokazuje determinację, która definiuje bieganie na odległość.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland. Produkcją spotu zajęła się firma Biscuit Filmworks.

Nike na początku września rozpoczęło nową kampanię związaną z 30-leciem claimu „Just Do It”. Zaangażowało do niej kontrowersyjnego sportowca Colina Kaepernicka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]